BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Sunday, January 17, 2010

coti 3 bulan wooo buat aku cm owg mengandong!




hari ni aku dah berumo dkt2 18 tahun lorhh.. n aku bwu je lps spm taun lepas.. sebenonye aku pon x taw pe la hala tuju aku pas nh... nak g sne nak g cni ke.. aku pn x taw la nak keje tp kemalasan aku menjangkaui segala-galanye.. maybe aku ter pk tok rest slame 3 bln nh.. tp ternyata aku silap.. rupe2 nye rncngn ibubapaku sudah tersusun rapi.. al kisah nye bermula pd hari last aku kat skolah...... setibanya di rumah.. "ha ajim! pas nh, sok get ready for dgr ceramah! paham x?" oleh ibuku.. aku tercengang mndgr ucapan yg x ingin lg aku dgr slama 3 bulan ini.. rupe2 nye... di dewan kuliyah impd port dickson.. "selepas ceramah sy ini, sme dah ad lesen L da.. so kowg leh la g rempit sowg2... kalo mati kowg nye psl.." oleh pnceramah kelas memandu. lorhhh rupe2 nyee.... KENE AMEK LESEN DAAAAAA>>>>

tapi skang aku da ade lesen da..
wakakaka rupe2 nye x lah sesukar mane pon
bak kate pepatah......
entah la....

0 comments: